Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Anneler Günü Mesajları, Anne Candır Anne Aşktır

Anne deyip geçmeyin ANNE neşe ANNE huzur ANNE can ne derseniz o mukaddes ANALAR`a ne kadar özlü yaldızlı kelimeler sarf etsek azdır 9 ay karnında taşıyan yemeyen içiren üzerinde titreyen arkanda sadece ANAN ağlayandır o güzel yürekli insan. Bir birkaç birden fazla sevgilin oldu hepsine hediyeler aldın fakat bir gün olsun sevgilini düşündüğün kadar Anneni düşündüğün oldumu özel günlerinde bir düşün önce. Sitemizde birbirinden güzel Anneler Günü Mesajları hazırladık bu sözler ile gerek hediyeler ile en kıymetli varlık olan Anneni bu Anneler Gününde mutlu etmeye hazırmısın? O halde hiç durma alt kısımdaki Anneler Günü Sözleri ni dünyalara değişmeyeceğin canın Annene verebilirsin Dünya Anneler Günü Bütün Annelerin Anneler Gününü En içten dileklerimize askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak kutlar saygılarımızı takdim ederiz. bizleri seçtiğiniz için teşekkür ediyoruz

Anneler Günü Mesajları ile baş tacımız olan anneleri bir günde olsun hatırlamak için iyi bir fırsat. Yazımızda Anneler Günü 2018, Anneler Günü Mesajları, Anneler Günü Sözlerihakkında tüm ayrıntıları bulabileceksiniz.
Bir anne, çocuğunu mutlu tutmak ve sadece çocuklarının hayallerini gerçekleştirmek için çok mücadele eden tek kişidir. Her şart altında, çocukları için yeterli zaman ayırıyorlar. İşte size anne sevgisini hissetmek için kullanabileceğiniz, Anneler Gününe yönelik büyüleyici mesajlar sunarak size yardımcı oluyoruz. Özellikle, Anneler Günü Mesajları hem kızlar için Anneler Günü Mesajları, hem de oğulların Anneler Günü Mesajları içeren okuyucular için hazırladık.
Anneler günü için sevgi ve samimiyetle yazdığımız bu Anneler Günü Mesajları kesinlikle annenizin kalbinin akorlarına dokunacaktır. Onları annenize göndermeden önce, gözlerinizi birkaç dakika için kapatın ve sorunları çözerken size gösterdiği sevgisini ve şefkatini hatırlayın.
Anneler Allah’ın bize en güzel armağanıdır. Annelerimizin yaptıklarından dolayı, ona olan minnetimizi karşılamanın hiçbir yolu yoktur; bununla birlikte, bizi yetiştirirken yaptığı çeşitli fedakarlıklar konusunda, onu sürekli hatırlamayı bir alışkanlık haline getirmeliyiz. Anneler Günü, annenize ne kadar çok sevdiğinizi söylemek için en iyi zamandır.
Ona en sıcak ve samimi Anneler Günü Mesajları göndererek Anneler Günü’nü unutulmaz yapabiliriz. Haydi… Sakın utanma. Bazı güzel sözcükleri düşünün, hepimiz annelerimize büyük bir teşekkür mesajı borçlusunuz!
Anneler Günü, yaklaşık 66 ülkede her yıl Mayıs ayının ikinci Pazar’ı kutlanır. Bu özel günün kaynağı Amerika’da Philadelphia eyaletinde Anna Jarvis adında annesine çok bağlı bir genç kıza dayanır. Bu özel günde Annelere hediyeler alınır. Annelere kutlama mesajları, sözler, şiirler yazılıp gönderilir. 2017 Anneler Günü 14 Mayıs Pazar gününe rast geldi. Siz de bu özel günde Anneler Günü Mesajları ve Anneler Günü Sözlerini paylaşabilirsiniz.

Anneler Günü Mesajları


Anneler Günü Mesajları
Anneler Günü Mesajları

Annem sen benim her anımdasın. Allah’ıma binlerce kez şükürler olsun ki sen benim ANNEMSİN. Seni çok seviyorum canım annem. Anneler Günün kutlu olsun.
Anne benim hayatımsın, sen benim kalbimsin. Sen dünyanın en iyi annesisin. Anneler Günün kutlu olsun.
Elmas kadar nadir görülüyorsun, taşlarda olduğu gibi her yere dağılmış değilsin. Benim eşsiz annem, Anneler Günün kutlu olsun.
Allah’ım, cennetten gelen bir melek yeryüzüne indi ve benim güzel annem oldu. Sana ne kadar şükretsem az ALLAHIM, Anneler Günün kutlu olsun benim MELEK annem.
Yüreğimin en derin yerlerine ektiğin sevgi tohumları, bu gün tomurcuk açtı. Seni çok seviyorum. Anneler Günün kutlu olsun bir tanem.
Aramızdaki mesafeler ne olursa olsun, bu gün de her gün https://www.sozunenguzeli.com/guzel-mesajlar/anneler-gunu-mesajlari/.html de kalbim hep aynı şekilde çarpıyor. Seni seviyorum, seni seviyorum, seni seviyorum… Duyuyor musun annem, bu özel günün kutlu olsun.
Annem, kalbimde senin yerini alabilecek başka bir kadın yok. Senin gibi bir kadını bulduğum için Allah’a ne kadar şükretsem az. Anneler Gününü kutlu olsun.
14 Mayıs Anneler Günü bugün, seni “Yılın en iyi annesi” ödülüne layık görüyorum. Bu ödülde birinciliği alabilecek başka bir kadın tanımıyorum. Harika annem, Anneler Günün kutlu olsun.
Annem, ailemizin biricik, benzersiz, sevecen meleği… Seni tüm benliğimle ve kalbimle selamlıyorum. Bu özel günün kutlu olsun.
Allah’ıma, o kadar şükrediyorum ki bilemezsin. Beni âmâsız, lakinsiz, koşulsuz seven tek insansın. Senin sevgin, sıcaklığın benim için çok anlam ifade ediyor. Benim sevgili annem, Anneler Günün kutlu olsun.
Hayatımdaki herkes umudunu kaybettiğinde bana sonuna kadar destek olan eşsiz kişi, bana verdiğin umut ışığından dolayı çok teşekkür ederim. Anneler Günün kutlu olsun can parçam.
Hayatımdaki en özel, en güzel kadın… Seni çok seviyorum. Anneler Günün kutlu olsun.

Anneler Günü Mesajları ve Sözleri

Benim en güzel kraliçem, bu dünyanın yaşanabilir olmasının ender nedenlerinden biri… Bu özel gününde hayatındaki tüm keşkelerin gerçekleşmesi dileğimle.
Hey yıl beklediğim çok özel iki gün var. Birincisi senin dünyaya geldiğin gün, ikincisi bu özel Anneler Günü… Benim için senin bu hayattaki varlığın her şeyden önemlidir. Anneler Günün kutlu olsun.
En harika ve en göz alıcı insanın Anneler Günü kutlamak istiyorum. Seni çok seviyorum anneciğim.
Hayatımın tüm çilesine karşı benim yegane koruyucum oldun canım annem. Anneler Günün Kutlu Olsun. Seni çok seviyorum.
Bu biçare hayatımın sığınacağı tek liman oldun sen canım annem. Seni seviyorum.
Canım annem. Huzurun tek adresi oldun ömrüme. Senin kucağında buldum sadece güveni. Seni seviyorum canım Annem.
Sana layık olamasam da bu sevgim sana layıktır canım annem. Sonsuz bir sevgi ile ellerinden öpüyorum seni.
Bana bu garip dünyada tahammül eden, koruyup kollayan canım anneciğimin Anneler Günü kutlu olsun.
Evimizin gülü canım anneciğim. Varlığınla bizi her daim aziz eyledin. İyi ki varsın. Canım annemin anneler günü kutlu olsun.
Sadece bir gün değil, her günümde yanı başımda olan ve he zaman bana destek olan canım anneciğimin Anneler Günü kutlu olsun.
Bu dünyada sevgimin en büyüğünü verdiğim ve en çok ona bağlandığım tek kişi olan canım annem. Anneler günün kutlu olsun.
Canım anneciğim senin he daim küçük kuzun olarak kalacağım. Anneler günün kutlu olsun.
Tüm değerlerimin hazinesi olan canım anneciğim. Anneler günün kutlu olsun.
Şefkat ve sabrın kucağında bir gül gibi beni yetiştiren canım anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.
Dilimin en güzel en yalın halidir anne. Biricik anneciğim Anneler Günün kutlu olsun.
Acıların üstüme sağanak şeklinde yağmasında beni koruyup kollayan, kollarında huzuru veren canım anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.

Anneler Günü Mesajları ve Sözleri

Bu zayıf halimin zalim dünya karşısındaki en büyük koruyucusu olan canım annem. Anneler Günün kutlu olsun.
Sıcaklığında huzur bulduğum canım anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.
Gücümün ve umudumun yegane kaynağı olana canım annem. Anneler Günün kutlu olsun.
Karşılıksız sevginin gerçek anlamda mana bulduğu tek kelime: Anne. Anneler Gününü kutlu olsun canım annem. Ellerinden hürmetle ve sevgiyle öpüyorum.
Sessizliğimin en saf ve en güzel sesi oldun canım anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.
İyi ki varsın canım anneciğim. Anneler Gününü kutlu olsun.
Hayatımın tüm karanlık yollarını aydınlatan kutup yıldızı oldun bana canım anneciğim. İyi ki varsın. Anneler Günün kutlu olsun. Ellerinden öpüyorum.
Bana hayatı öğreten canım anneciğim. Ellerinden öpüyorum. Anneler Günün kutlu olsun.
Karşılıksız sevgiyi senden öğrendim canım anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.
Hüzünlerimi sevince dönüştüren tek kişisin sen canım annem. Anneler Gününü kutlu olsun.
Senin sevgine layık olmayı çok istiyorum canım anneciğim. Ellerinden öperim.
Beni benden çok düşünüp kollayan tek insansın anneciğim. Anneler Günün kutlu olsun.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun