Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Kısa Güzel Mesaj Sevgiliye Aşk Buseleri

* Canım aşkım seni çok seviyorum sensiz hiç birşey düşünemiyorum sende bunun farkındasın ne olur sakın ama sakın beni bırakma.

* Ellerini tutmadığımda anda sanki bir yanım eksik o kadar alışmışım ki sana senin ellerini hiç bırakasım eglmiyor.

* Sen hep bende kal olurmu güzel gözlüm mutlu sabahlar biriciğim.

* Aşkım seninle güneşe merhaba diyorum seni çok ama çok seviyorum  kalbim aşkımmmmm.

* Meleğim uyandınmı güne seninle merhaba papatyam, Özledim seni fıstığım uyandığında mesajını bekliyor olucam.

Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa

(G)üne merhaba ile başla (Ü)zgün olma (N)e olur sadece (A)şkımızı yaşa (Y)aşamı sev (D)ünü unut (I)şığını yansıt (N)e olursa olsun gülmeyi unutma…
Günaydın, karanlıkta bana yol gösteren kutup yıldızım. Seher vakti yapılan ve kabul olan DUAM…
Gece aklımda yine sen vardın, sabah senin özleminle uyanmışım. Bir gün seninle sonsuza dek uyanmak dileğimle, günaydın can parçam…
Ruh ve beden güzelliğin gibi gününde aydın olsun SEVDAM.
Rüyalarımın gerçeğe bürünmüş hali, tatlı sevgilim günaydın.
Gecelerimin yıldızı, sabahlarımın güneşi, günlerimin aydınlığı, günaydın BEBEĞİM.
Herkes güneşin doğmasını, güneş senin uyanmanı bekliyor, günaydın gün ışığım, aşkım.
Bu sabah gözlerim ara/lan/dı. Sen yoksun diye ışık bile karalandı. Arala gözlerini bir tanem ki dünya aydınlansın. Günaydın gün ışığım.
Gün ışığın, aydınlığım, günaydın.
Sana iltifat için mazeret aradığım, hayatımın diğer yarısı günaydın.
Hayatımın ana rengi, başrol oyuncum, neşem, gönlümün sultanı günün mutlu olsun.
Her güne merhaba dediğimde sadece seni görmek istiyorum, başucumda… Güneşim doğduğu, her gün seni koklamak, duymak ve görmek istiyorum. Günaydınlar canım.
Gül kokuları arasında, simit ve çay lezzetinde günaydınlar, sevdam. Bu sabah bütün mutluluklar senin olsun.
Sabah aydınlığım, gönlümün ilacı, baş tacım, eninle bir güne daha uyanmak ne mutlu…
Güzel meleğim, rüyalarımın prensesi, bir güne daha seninle uyanmak ne güzel. Günaydın ürkek ceylanım.
Senin olmadığın günün sabahına uyanmak zor da olsa, sana bir adım daha yaklaştıran güne merhaba… Günaydınlar ceylanım.
Günaydın, yeni doğan gün, günaydın KIR ÇİÇEĞİM.
Kalbimin sultanı, yarınım, canım, cananım günaydın aşkım.
Gözlerini araladığında odanda ve hayallerinde hep ben olayım. Günaydın aşk bahçem…
Sabahlarımı aydınlatan sevgili, ay yüzlüm günaydın.
Yine bugün kalktığımda Allah’a binlerce kez şükürler ettim. Senin gibi eşsiz birini hayatıma kattığı için şükür… Biricik aşkım kocaman GÜNAYDIN.
Her sabah seninle yeni güne uyanmak, yeniden doğmak gibi günaydınlar bir tanem.
Sevgiliye Günaydın Mesajı Uzun yazımıza da bakmanızı tavsiye ederim.

sevgiliye günaydın mesajı kısa ve güzel

Sen gördüğüm en güzel rüyasın, bu rüyadan hiç uyanmak istemiyorum. Günaydın canım, cananım.

Güneşe herkese doğuyor. Ben ise her gün, seninle yeniden yeniden doğuyorum inci tanem…
Rüyalarımı sıcacık saran prensesim, damarlarımda akan can suyum, günaydın ahu gözlüm…
Bugün, rüyalarımı seninle gerçekten yaşamak istiyorum. Çünkü sen şu ana kadar gördüğüm en güzel rüya sın can tanem…
Herkes güneşin doğmasını bekliyor. Ama bilmiyorlar ki o da benim güzel baharımı bekliyor. Uyan ki, insanlar güneşe kavuşsun, günaydın güneşim.
Sensiz uyandığım her gün GECE gibi, sensizlik dipsiz karanlık bir kuyu, aç gözlerini ceylan gözlüm. Hayatıma ışık dolsun.
Güneşin ilk ışıkları odanı aydınlattığında, sevincini birisi ile paylaşmak istediğinde, pencereni aç ben orada olacağım. Günaydın bir tanem…
En tatlı sabahlar çokokremle başlarmış YALAN, en tatlı sabahlar seninle başlar, günaydın balım.
Bir sabah daha sensizlik, bir tanem artık gözlerinde kaybolmak istiyorum, günaydın aşk güneşim.
Sen varsan geceler bile gündüz, sen yoksan gündüzler bile gece, günaydın ay ışığım.
Bir bebeğin gözlerindeki masumluk kadar tatlı bir gün diliyorum aşkım, her günün bir önceki günden daha güzel geçsin. Günaydın bebeğim.
Senin ne kadar güzel olduğunu sabah resmine bakınca tekrar anladım. Başucumda duruyorsun ve sana bakmadan güne başlayamıyorum. İyi ki varsın aşkım.
Günaydın gülüşü güneş gibi içime doğan sevgilim…
Aylardan en güzel haziran, günlerden Pazar, dünyanın en güzel aşkı sen… Günaydın aşkım…
Aşk bir ömür sürmeli; sevgi, umut, emek ve mutlu günaydınlar ile…
Dilerim ki hakkında her şey hayırlı olsun. Kötülük senden kilometrelerce uzakta olsun. Dünyada hiç kimse senin kadar sevilmiyor, bunu bil sevgilim. Günaydınlar.
Akşam başını yastığa koyduğunda düşündüğün, sabah gözlerini araladığında aklındaysa, AŞK 24 saattir. Günaydınlar günüm.
Sevgiliye günaydın mesajı kısa sadece günaydın demek değildir, sabah kalkar kalkmaz aklıma sen geliyorsun demenin farklı bir şeklidir.
Sevgiliye Uzun Mesajlar yazımızda da aradığınızı bulacağınızdan eminim.
Umarım sevgiliye günaydın mesajı kısa sözlerimiz hoşunuza gitmiştir.
SİZDEN DE YORUMLAR KISMINA SEVGİLİYE GÜNAYDIN MESAJLARI KISA SÖZLER BEKLİYORUZ.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun