Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar.

Kardeşe Doğum Günü Mesajları

Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar.
Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim.
Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim.
Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun.
Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi yağmurlarında sırılsıklam olman dileğimle canım kardeşim.
Allah’ıma ne kadar şükretsem az, hayat ışığım canım kardeşim. Doğum günün kutlu olsun.
Bugün yüreğinin alabildiği kadar sevilmen, daha özel ve daha güzel geçmesi dileklerimle, yeni yaşın kutlu olsun kardeşim.
Üç yüz altmış beş sayfalık MUTLULUK kitabının bir cildi daha bitmek üzere, yeni kitabının her sayfasının bir öncekinden güzel olması dileklerimle canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, iyi ki varsın…
Geçmişte söyledim. Şimdi söylüyorum. Her zaman söyleyeceğim iyi ki hayatımızda varsın canım kardeşim, doğum günün kutlu olsun.
Şu an yanında değilim, ama seni her zaman sevecek ve sana destek olacak birinin olduğunu unutma canım kardeşim. Doğum günün kutlu olsun.
İnşallah, önümüzdeki sene de gülen yüzün ve gözlerindeki ışıltıyı hiç kaybetmezsin canım kardeşim. Mutlu yıllar.
Bugün inşallah duymuşsundur. Rüzgâra seni ne kadar çok sevdiğimi fısıldadım, canım kardeşim. İyi ki doğdun.
Bugün, birçok mesaj alacaksın, ama en farklısı bu olacaktır. Neden mi? Çünkü sana bütün sevgimi veriyorum. Bir tanecik kardeşim. Doğum günün kutlu olsun.

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı
Bütün dünyada gözyaşlarımı gülümseme haline getirebilen tek kişi. Tek söylemek istediğim seni çok seviyorum kız kardeşim. Mutlu yıllar dilerim.
Çocukluk günlerimin çok renkli ve eğlenceli geçmesinin nedeni sensin. Tüm o harika yıllar için teşekkür ederim. Mutlu yıllar canım kız kardeşim.
Kız kardeşim, sen benim her şeyimsin ve daha da fazlasısın. Sana sahip olduğum için dünyadaki en şanslı insanlardan biri olduğumu hissediyorum! Doğum günün kutlu olsun.
Sen benim hayatımda, hatta hayallerimin de ötesinde sahip olduğum en iyi kız kardeşsin. Doğum günün kutlu olsun.
Apaçık ki doğum günlerini durduramazsın ama bundan daha kesin olarak durduramayacağın sevgili kız kardeşim olmak.  Her ikisi de gerçekten çok iyi. Sana mutlu yıllar diliyorum.
Her gün seninle konuşmasam da daima kalbimin en derinlerindesin. Mutlu yıllar kardeşim.
İnsanlar birçok kişi içinden kendi arkadaşlarını seçmenin mümkün olduğunu söylüyor ancak aile üyelerini seçemediğimiz apaçık. Şüphesiz en şanslı olduğum konu da bu. Doğum günün kutlu olsun kardeşim.
Hey sen benim sevimli ve sevgili kız kardeşimsin. Her gün senin için mutlu olmanın bir yolunu buluyorum. Mutlu yıllar kardeşim.
İnsanlar kahramanların binlerce kişiden biri olduğuna inanıyorlar ancak ben senin gibi bir kız kardeşin bir ömür boyu olduğunu söylüyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Arkadaşların hayatına girebilir ve gidebilir. Ancak kız kardeşlerin seni mutlu etmek için daima yanında olacaktır. Doğum günün kutlu olsun.

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı Anlamlı

Bazen kız kardeşlerle kavga edersin ama en yakın arkadaş gibi bitirirsin. Doğum günün kutlu olsun.
Bir kız kardeş aynı bahçeden gelen farklı bir çiçek gibidir. Bu bahçedeki en güzel çiçek doğum günün kutlu olsun.
Kız kardeşim, sen benim her şeyim olduğuna inanıyorum ve daha fazlasın istemiyorum. Senin gibi bir kız kardeşi bulduğum için kendimi çok şanslı buluyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Kız kardeşim, seni o kadar çok seviyorum ki fotoğrafını kalbimin en derin yerinde saklıyorum. Sadece şunu söylemek istiyorum. İyi ki doğdun.
Tüm dünyadaki en sevgi dolu ve en içten kız kardeş olduğun için sana teşekkür etmek istiyorum. Kimse beni senden daha iyi anlayamaz. Mutlu yıllar dilerim.
Kız kardeşim, benim için mükemmel bir arkadaş olduğun için sana minnettarım. Sana mutlu bir yıl dilerim.
En güzel, en parlak, en sevgi dolu kız kardeşimin bu özel gününde en samimi dileklerimle. Doğum günün kutlu olsun.
Kız kardeşim iyi ki sevgili anne ve babam bizi kardeş yaptı ve bizi iki mükemmel arkadaş yaptı. Doğum günün kutlu olsun.
Doğum Günün Kutlu Olsun Güzel Kız Kardeşim.
Bir kız kardeşin tanımı: sizi içeride ve dışarıda tanıyan bir kişi.  Evet, sanki senin gibi. Kız kardeşim olduğun için sana minnettarım. Doğum günün kutlu olsun.

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Duygusal

Bazıları dileklerin yıldızlar için olduğunu söylüyor, ben senin için diliyorum. Çünkü senin benim hayatımın bir yıldızı olduğunu zaten biliyorum. İyi ki doğdun kardeşim.
Her geçen yıl bir öncekine göre büyüyebilirsin ama sen her zaman benin küçük sevgili kardeşim olarak kalacaksın. Doğum günün kutlu olsun.
Eski günlerin birçok tatlı anısından kolayca büyük öyküler yazılabilir. Onların hepsini hatırlıyorum çünkü onları sonsuza kadar seviyorum. Mutlu yıllar kız kardeşim.
Bu dünyada senden daha iyi bir kız kardeş bulamam. Sana mutluluklar diliyorum.
Bugün doğum gününde beni her zaman gülümsettiğin şekilde seni gülümsetmek istiyorum. Çok mutlu yıllar diliyorum.
Sevgili kardeşim, basit hayatımın müzik şovunun mükemmel film müziği olduğun için teşekkürler. Doğum günün kutlu olsun.
Kız kardeşimi seçme şansım olursa seni her zaman kız kardeşim olarak seçerim, çünkü seni herkesten daha çok seviyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Kardeşlik gezintisinde mükemmel bir yol arkadaşı olduğun için teşekkürler. Beraber olduğumuz zaman daima bu dünyanın dışındaymış gibi hissediyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Kız kardeşlerin her zaman aralarında özel bağları vardır. Yılar geçse de bu bağlar anlamlarını yitirmez. Sana mutlu yıllar diliyorum.
Ailemin tek çocuğu olmayı asla hayal etmemişimdir çünkü her zaman senin kız kardeşim olmanı isterim. Doğum günün kutlu olsun.
Her ne kadar birçok şey hakkında tartışıp kalplerimizi kırsak da yine de seni seviyorum ve seni her zaman en iyi arkadaşım olarak görüyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Kardeşliği dünyadaki herhangi bir şeyle özellikle milyonlarca anı ile kıyaslayamazsın. Doğum günün kutlu olsun.
Kardeşim, harika bir çiftiz, çünkü fotoğraflarda muhteşem görünüyoruz. Doğum günün kutlu olsun.
Büyürken paylaştığımız yıllar benim için hazineler kadar  kıymetlidir. Her an mutluluklarımızı  hatırlayabiliyorum. https://askfotograflari.blogspot.com.tr Doğum günün kutlu olsun.

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı Uzun

İlk kez eve getirildiğinde biraz kıskanmıştım. Ama büyüdükçe birbirimizi inanılmaz arkadaşlar olarak gördüm. Seni bütün kalbimle seviyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Çok zor zamanlar geçirdiğini biliyorum ama asla vazgeçmedin. Sen benim idolüm ve dünyadaki en güçlü kadınsın. Seni bütün kalbimle seviyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Özel bir doğum günü hediyesi bulmak çok zor ama senin gibi özel bir kız kardeş bulmak imkânsız. Seni bütün kalbimle seviyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Senin için tek bir övgü kullansam çok az olurdu. Senin için tüm övgüleri kullansam yine de bu seni tanımlamak için yeterli olmayacak, sevgili kardeşim. Seni bütün kalbimle seviyorum. Doğum günün kutlu olsun.
Herkes için, sadece bir gün daha, ama bana göre, bir yılın en güzel günü. Çünkü doğum günün bu Mutlu Yıllar sevgili kardeşim.
kardeşe doğum günü mesajı duygusal
kardeşe doğum günü mesajı resimli
kardeşe doğum günü mesajı uzun ve anlamlı
kardeşe doğum günü mektubu tumblr
abladan kardeşe doğum günü mesajı
canım kardeşime doğum günü mektubu
kardeşe doğum günü mesajı video
dini doğum günü mesajları kardeşe

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun