Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Doğum Günü Mesajları, Resimli Doğum Günü Kutlama Mesajı 2018

Sevgiliye en güzel en içten en samimi Doğum Günü Mesajları bölümüne hoşgeldiniz. sitemiz yepyeni arayüzüyle siz kıymetli kullanıcılarımıza en güzel hizmeti sunmak için alt kısımdaki Doğum Günü Mesajları 2018 adlı olarak sunum yapmaktadır 7 den 70 e yaş farketmeksizin çok özel doğum günü sözleri ni en sevdiğiniz kişilerle paylaşabilirsiniz. Gerek doğum günü anlamlı uzun mesajlar gerekse doğum günü özlü sözler kısa olarak bulabilirsiniz.

Kısacası sitemizdeki anlamlı doğum günü mesajlar bölümünden size uygun olanı hangisi ise onu ücretsiz bir şekilde alabilir sevdiklerinizin doğum günü ne sözlü giriş yapabilirsiniz.

1. Sevgiliye Doğum Günü Kutlama Mesajı Erkek Sevgiliye ve Kız Sevgiliye Uzun, En Güzel, Romantik, Anlamlı, Aşk Dolu, Etkileyici, Resimli
2. Arkadaşa Doğum Günü Mesajı Erkek Arkadaşa ve Kız Arkadaşa Uzun, Resimli, Anlamlı
3. Anneye Doğum Günü Mesajı Uzun, Duygusal, Anlamlı, Resimli
4. Babaya Doğum Günü Mesajı Uzun, Kısa, Resimli, Duygusal
6. Eşe Doğum Günü Mesajı Resimli, Romantik
7. Abiye Doğum Günü Mesajı Uzun, Kısa, Duygusal
8. Ablaya Doğum Günü Mesajı Uzun, Duygusal, Anlamlı, Resimli, Kısa, 2018
Doğum Günü Mesajları ile sevdiklerinizin doğmuş olduğu günü kutlayabilirsiniz. Aslında her doğum günü hayat kitabından eksilen bir yaprak olsa da kişi bu özel günde sevdikleri tarafından hatırlanmayı ve onlarla vakit geçirmeyi ister.
Doğum günü pastasının üzerinde gittikçe artan mumlar, 365 günden çok daha fazla anlam ifade eder. O geçen 1 yıl içinde ne yaşanmışlıklar, ne mutluluklar, ne hüzünler sığabilir. O bir yılın içerisinde belki yeni bir iş, yeni bir eş, yeni bir can… İşte bu yüzden değer verdiğimiz, sevdiğimiz, bizim için önemli olan kişilerin yanında olmalıyız.

Doğum Günü Mesajları

En azından onları unutmadığımızı göstermek için bir doğum günü mesajı ile onların yanında olduğumuzu hissettirebiliriz. Belki de bu doğum günü kutlama mesajları ile onların yaşanmışlıklarına ortak oluruz.  Yapmanız gereken birkaç güzel söz…
Aşk; her insanın kendinden yola çıkarak milyarlarca yazı içerisinden birine yerleştirdiği, tarihe atılmış bir imzadır.
Aşk zamanın ötesinde gelmiş, gelecek, şimdiki zaman kiplerine aldırış etmeyen rüya içinde bir rüyadır. Gözü açık rüya görmek aşkın en güzel tariflerinden biridir.
Hal böyle olunca sevgiliye doğum günü mesajları ve sevgiliye doğum günü sözleri bulmanın önemi bir kat artıyor. Ama hepimiz romantik prens ya da duygusal prensesler değiliz. Kimimizin Allah vergisi doğuştan yazarlık yeteneği varmışcasına; en romantik, duygusal, uzun doğum günü mesajlarını kolayca yazabiliyor.
Kimimiz sevgiliye doğum günü mesajı yazarken bile işin içine romantizm, duygusallık, aşk katmayı beceremiyoruz. Bazen Can Yücel, Cemal Süreya’nın yazdığı aşk şiirlerinden doğum günü mesajı çıkarmaya çalışıyoruz. Bazen sevgiliye uzun doğum günü mektuplarından alıntılar yapıyoruz. Ama hepsini sevgiliye verdiğimiz değerden ve ona sıradan bir kaç söz yerine daha fazlasını yapmak isteyişimizden kaynaklanıyor.

Erkek Sevgiliye ve Kız Sevgiliye Doğum Günü Kutlama Mesajları Uzun, En Güzel, Anlamlı, Aşk Dolu

Sevgili lafta değil içerisinde “aşk, kıskançlık, bağlılık, hüzün, saflık, tutku, karşılıksız sevgi…” gibi birçok karışık duyguyu barındıran bir durumdur.
Duygularını sözlerine ve yazılarına dökme konusunda biraz acemi olanlara kolaylık sağlayacağını düşündüğümüz “Sevgiliye Doğum Günü Mesajları” tam size göre diye düşünüyorum.

“Beni seviyor musun?” diye soruyordun ya… Seviyorum seni; boynuna sarılmadan, sana dokunmadan, ellerine dokunmadan, gözlerine dalıp dalıp gitmeden sadece seviyorum seni… Şu üç beş günlük sevdalara ve aşklara inat seni ölesiye, delice seviyorum. Mutlu yıllar canımın içi…
Lisanı аğızԁа olanı ԁеğil; Lisаnı gönülԁе olаnlаr Yаr еt bizе… Tеbеssümü simasında olаnı ԁеğil; Tebessümü gönülde olаnlаr kat bizе… Aşkı tеnԁе sananı ԁеğil; Aşkı ruhunԁа Can bilеnlеrе arat bizi. Doğum günün kutlu olsun bir tanem.
Diyorsun ki; Ben sana gönlümü verdim. İyi ԁе gönül ԁediğin nedir ki еy sevgilim. Bеn sаnа hiç gönlümü vеrir miyim? Çünkü gönül ԁеԁiğin toprağa girincе toz olur, toprаk olur. Ben sаnа ruhumu vеririm. Çünkü ruhum sеnԁе sonsuzluk olur!Doğum günün kutlu olsun ey yar.
Şimdi açsam pencereyi de beklesem… Sen gelsen… Olmaz ya hani geliversen… Hiçbir şey sormasan… Hiçbir şey söylemesen… Sussam… Sussan… Sussak… Sonra ben avazım çıktığı kadar bağırsam doğum günün kutlu olsun canım!
BENİMSİN’ demeden önce ‘SENİNİM’ diyebilmeli insan… Ben zerrelerime kadar seninin canımın içi… Bu özel günde kendimi sana armağan ediyorum. Doğum günün kutlu olsun aşkım.
Sen hayata ne verirsen, hayat da sana aynısını verirmiş. Ben hayata ne verdim bilmiyorum ama bana canım kadar değerli; ‘HAYATIMIN AŞKI SENİ’ verdi. İyi ki doğdun iyi ki benimlesin. Her şeyim seni çok seviyorum.
Fikrimde ‘SEN’, yüreğimde ‘SEN’, rüyalarımda ‘SEN’, dışarıda ‘YAĞMUR’… Öyle yağıyorsun ki ruhuma bir bilsen… Çatlamış sensizliğe hasret çorak ruhuma can veriyorsun. Doğum günün kutlu olsun can suyum.
Üşüdüysen söyle sevgilim, seni bir KAT daha seveyim. Mutlu yıllar aşkım.
Her gün seni düşünmekten saatim ilerlemez oldu. Kim sorsa saat kaç diye, cevabım hep aynı; SANA doğru. Ama bugün sorsalar saat kaç diye ‘AŞKIMIN DOĞUM GÜNÜ…’
Bugün işim başımdan aşkın, lütfen beni lafa tutma, gülüm… Ben sana aşık olmakla meşgulüm. Bir de bugün, senin doğum günü kutlamanı planlamakla meşgulüm.
Bütün yılları, mevsimleri, günleri bir saniye bile yaşamaya razıyım seninle…Daha nice doğum günlerini beraber geçirmek dileğiyle…
Keşke doğum gününü sadece bir mesajla değil de, yanı başında huzur veren gözlerinin içine bakıp, dalıp dalıp kutlayabilseydim. Kocaman, sanki hiç bırakmayacakmış gibi sarılabilseydim sana… Mutlu yıllar aşkım
Sevgiliye doğum günü mesajı uzun yazımıza da ilginizi çekebilir.

Erkek Arkadaşa ve Kız Arkadaşa Doğum Günü Mesajları Uzun, Resimli, Anlamlı



Arkadaş kelimesinin kökleri eski Türklere kadar dayanıyor. Askerler savaşırken arkadan gelecek saldırıdan kendilerini korumak için sırtlarını bir taşa, bir ağaca ya da sağlam bir yere vererek savaşırlarmış. Türk kavimleri genelde bozkır hayatı yaşadığı için sırtlarını verdikleri yer genelde taş ya da kaya olurmuş. Yıllar sonra “arka-taş” iken arkadaşolmuş….
İşte arkadaş kelimesi o kadar önemli… İnsanın hayatında yeri geldiğinde ona canınızı emanet edebileceğiniz arkadaşlar, dostlar nasip etsin Allah. Arkadaşa doğum günü mesajı için ihtiyacınız olan tek şey samimiyet, içtenlik ve ona olan duygularınızı hissettire bileceğiniz güzel sözler…
Eğer konu bir de en yakın arkadaş ise en yakın arkadaşınızın doğum gününün önemi daha da artar. Arkadaşınızın doğum gününü kutlamayı kesinlikle unutmamalısınız. En yakın, samimi, içten dostunuzun yaş gününü hatırladığınızı ifade etmek için… Size hazırladığımız “en iyi dosta ve arkadaşa doğum günü mesajları” tam size göre diye düşünüyorum.
Senin gibi bir arkadaşım olduğu için çok şanslıyım. İyi günde kötü günde birlik olduk. Geçirdiğimiz tüm güzel günlere yenilerini de eklememiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun.
Gerçek aşk nadiren bulunur ama gerçek dostluk çok daha nadir bulunur. Yeni yaşın kutlu olsun can arkadaşım.
Her gün bana yeniden iyi ki senin gibi bir arkadaşa sahibim dedirttiğin için teşekkürler. İyi ki kesişmiş yollarımız. Doğum günün kutlu olsun arkadaşım.
Gerçek bir dost, gerçek bir arkadaş bir gövdede yaşayan iki dal gibidir. Mutlu yıllar kardeşim.
Seni tanıdığım ilk gün dün gibi aklımda. O günden bu yana hayatıma kattıkların için sana kocaman teşekkür ederim. İyi ki seni tanımışım. Doğum günün kutlu olsun.
Gerçek dostluk etraf iyice kararınca parlayan bir yıldız gibidir. Sen de ben ne zaman çaresiz kalsam yolumu aydınlattın. yeni yaşının da sana en güzel günleri getirmesi dileğimle…
Geçmişinde de hep mutluydun, geleceğinde de hep mutlu olman, bizleri de mutlu etmen ve güldürebilmen dileğiyle. Doğum gününü tüm içtenlikle kutlarım.
Karanlıkta bir arkadaşla yürümek, aydınlıkta yalnız yürümekten daha iyidir. Umarım bundan sonraki tüm doğum günlerinde de beraber oluruz. Doğum günün kutlu olsun dostum.
Ne dersin bugünü en güzel günlerin başlangıcı yapalım ve bugün en kötü günün olsun! Doğum günün kutlu olsun.
İyi bir dost, kardeş kadar değerli olabilir. Sen de benim için kardeş kadar yakınsın… Yeni yaşın kutlu olsun kardeşim.
Bir sadık dostu on bin akrabaya değişmem. Sen de benim için özelsin. Doğum günün mutlu, huzurlu ve kutlu olsun arkadaşım.
Dostluk sevinçleri ikiye katlar, acıları ikiye böler. Sen de benim hep yanımdaydın. Yeni yaşının sana huzur, sağlık ve mutluluk getirmesi dileğimle.
Arkadaşa Doğum Günü Mesajı ile ilgili diğer yazımıza da bakabilirsiniz.

Anneye Doğum Günü Mesajları Uzun, Duygusal, Anlamlı, Resimli

Anne bazen değerini, kıymetini bilmediğimiz öyle bir insan ki, sanki yeryüzüne indirilmiş bir melek… Evladının saçının teline zarar gelmesin diye sanki kanatları ile onu sarar.  Başka kim böyle bizi bu kadar düşünür, derdimizle dertlenir. Çok nadirdir böyle bir kişiyi bulmak… İşte bu yüzden anne kıymetini bilmemiz ve onları mutlu emek için elimizden geleni yapmalıyız. Hele de onun doğum günü gibi özel bir günde… Güzel sözlerle yazılmış anneye doğum günü mesajıanneye doğum günü şiiri, anneye doğum günü mektubu ya da küçücük bir doğum günü hediyesi dünyanın en güzel hediyesi haline gelebilir. Ona mutluluk gözyaşları döktürebilir.
Anneye doğum günü mesajları ya da doğum günün kutlu olsun annem yazıları yazarken zorlanıyorsanız. Sizin için hazırladığımız anneye doğum günü mesajları yazımızı incelemenizi öneririm. Bu arada evliyseniz kayınvalideye doğum günü mesajını da unutmayın:)

Beni benden çok sevdiğine inandığım tek kişi ANNEM. Doğum günün kutlu olsun.
Yalanlarla dolu bu dünyada… Beni yalansız, riyasız sevdiğine inandığım annem. Seni çok seviyorum. Doğum günün kutlu olsun anneciğim.
ANNEM
Yavrum diye üzerime titrer
Öper, okşarsın
Canım acısa
Hemen yanıma koşarsın
Ben mutlu oldukça
Sen de güler coşarsın
Seni canım gibi severim ANNEM!
Hakkın öyle çok ki
Asla ödenmez
Sevgin süreklidir
Hiçbir zaman bitmez.
Bu kutsal sevginin değerini bilmeyen
Bu hayatta gülmez
Seni canım gibi severim ANNEM!
Doğum Günün kutlu olsun CANIM ANNEM!
Annem seni nasıl canımdan öte sevmem ki! Beni 9 ay karnında, onca yıl kollarında, hayat boyu yüreğinde taşıdın. Mutlu yıllar biricik ANNEM.
Anne hakkı ödenmez, ona doymaya bir ömür yetmez. Bütün dünya benim olsa, bir tane ANNEM etmez. Doğum günün kutlu olsun ANNECİĞİM.

6 yaşında (Seni seviyorum Anneciğim)
10 yaşında (Beni anlamıyorsun Anne)
16 yaşında (Annem sinir bozucu)
18 yaşında (Bu evden ayrılmak istiyorum)
25 yaşında (Sen haklıydın Anne!)
30 yaşında (Annemin evine gitmek istiyorum)
50 yaşında (Annemi kaybetmek istemiyorum)
70 yaşında (Annem yanımda olsaydı her şeyimi verirdim)
ŞİMDİ; İyi ki varsın, iyi ki benim ANNEMSİN! Mutlu yıllar ANNECİĞİM.
“Annesinin gönlünü kıran benim de gönlümü kırmış olur.” diyor sevgili peygamberimiz Hz Muhammed (sav)… Annem isteyerek ve istemeyerek kalbini kırdıysam beni affet. Doğum günün kutlu olsun baş tacım.
Ah ANNEM zor anlarda daha bir anlıyorum seni, sesini, şefkatini, gülümseyişini, bana DUA edişini… Ama sen bana dua et annem hiç eksik etme üzerimden nefesini… Ayakları altına cennet serilmiş olan sensin, ben ise o cennetin kapısını sürekli çalan evladın. Doğum gününü kutlu olsun canım ANNEM.
Karnına düştüğüm ilk andan beri beni koruyan, benim için gecelerce uykusuz kalan annem. Cennetin kokusunu ben sende duydum. Ellerini hiç çekme üstümden. İyi ki varsın annem, iyi ki varsın başımın tacı. Mutlu yıllar.
Anneye Doğum Günü Mesajı ile ilgili hazırladığımız diğer sayfaya da bakabilirsiniz.

Babaya Doğum Günü Mesajları Uzun, Kısa, Resimli, Duygusal

Baba evin direği, canı, her şeyidir. Kelimeler yetmez onu anlatmaya… Böylesine özel bir doğum gününde güzel bir kaç söz, ufakta olsa bir hediye ola ona olan minnetimizi hissettirebiliriz.
Babaya doğum günü mesajları yazımızda babamıza yazabileceğimiz doğum günü kutlama mesajları…

Varsın kalmasın babamdan villa. Olmasın Para ya da araba. Alnının teriyle evimize helal ekmek getirdin ya, o bize YETER canım babam! Doğum günün kutlu olsun babam. Allah seni başımızdan eksik etmesin.
Bir ADAM sevdim! Gerçekten adam gibi adam! Ne olursa olsun hiç bırakmayan, son zerresine kadar seven bir ADAM! Hiç uzatmaya gerek yok o adam benim BABAM. Doğum günün kutlu olsun BABACIĞIM.
Bir Baba’nın, Kızına SADECEEE sesiyle bile verdiği huzur bir ÖMRE bedeldir. Mutlu yıllar CANIM BABAM.
Canım BABAM! Varlığın hep yüreğimi ısıttı,  bana mutluluk ve güven verdi. Doğum günün kutlu olsun canım BABAM. Seni Seviyorum.
Benzemez hiçbir şey bu sevgiye… Ne kelimeler yeter anlatmaya, ne yürek yeter bunu sığdırmaya… Doğum günün kutlu olsun canım BABAM.
Sen bizim ulu çınarımız, sen bizim bitmez tükenmez umutlarımız, sen bizim can babamızsın. Yılların yorduğu canım babam seni çok seviyorum. Mutlu yıllar.
İlk aşkım, kahramanım, öpmelere doyamadığım canım babam. Gözünde hep küçük bir kız çocuğu olarak kalacağım biliyorum. Yıllar geçse de sende benim kahramanım olarak kalacaksın. İyi ki varsın, iyi ki benim babamsın. Mutlu yıllar.
Dünyaya yeniden gelsem yine senin çocuğun olmak isterdim canım babam. Doğum günün kutlu olsun.
İlk adımlarımı atarken ellerimden tutuyordun. Şimdi fark ediyorum ki babacığım, ellerimi hiç bırakmamışsın. Doğum günün kutlu olsun babacığım.
Babaya Doğum Günü Sözleri ile ilgili hazırladığımız diğer sayfamıza da bakabilirsiniz.

Kardeşe Doğum Günü Mesajları Resimli

Kardeş can demektir. Karın-daş kelimesinden türetilmiştir. Onunla arada bir kavga etsek de bizim zor zamanlarımızda hep yanımızda olandır. Canımız kadar sevdiğimizdir, kardeş… Böyle olunca kardeşe doğum günü mesajları ve kutlama mesajlarını da unutmamız olmazdı. Aşağıda birbirinden güzel kardeşe doğum günü mesajları bulabilirsiniz.

Kardeş demek sıkılınca, bunalınca ruhuna İLAÇ demektir. Bir sesiyle tüm dertlerini unutturan demektir. Yeni yaşlara canım kardeşim.
Yükü KARDEŞLİK olanın beli bükülür belki ama gönlü asla bükülmez. Doğum günün kutlu olsun can kardeşim.
KARDEŞ demek ne kadar uzak olursa olsun, kalbi onun için atmak demektir. Doğum günün kutlu olsun KARDEŞİM.
Bütün dünya bir olsa bir tek KARDEŞ etmez. Mutlu yıllar kardeşim.
Kardeşe Doğum Günü Sözleri ve Mesajları ile ilgili diğer yazımız da ilginizi çekebilir.

Eşe Doğum Günü Mesajları Resimli, Romantik

İyi günde kötü günde yanımızda olan bizim yarımızı tamamlayandır . Eşimizin doğum gününde ona yazacağımız romantik, duygusal bir kaç güzel,küçükte olsa bir hediye ya da sevgi dolu bir şiir ile onu günün en mutlu kişisi yapabilirsiniz. Sizin için hazırladığımız birbirinden güzel, romantik, etkileyici eşe doğum günü mesajları yazımızı incelemenizi tavsiye ederim.

Sana sadece iyi ki varsın demek istiyorum. Tek bir cümle tüm hayatımı özetlemeye yetiyor. Sevgili karıcığım/kocacığım mutlu yıllar.
Küçük bir hikaye ile başlayan aşkım şimdilerde koca bir roman olma yolunda ilerliyor. İyi ki varsın, bu romanın başkahramanı olduğun için her gün ALLAHA şükrediyorum. Yeni yaşın kutlu olsun karıcığım/kocacığım/aşkım.
Küçük bir çocuğun elma şekerine baktığı gibi biraz korkuyla ama her zaman sevgiyle bakıyorum sana. Sana baktıkça şükredecek nedenler buluyorum kendime. İyi ki varsın, iyi ki benimlesin canım kocam/eşim/karım. İyi ki doğmuşsun.
Senden önce akıp giden hayatın yalnızca bir köşesinden seyrediyordum. Seninle birlikte bu hayata dahil oldum ve bana geldiğin her gün için sayısız şükür sundum. Canım aşkım doğum günün kutlu olsun.
Sana bazen kızdığımda olmazsan olma diyorum ya… Sen olmazsan çiçekler açmaz dünyamda. Renkli pencerelerim böylesine neşeli manzaralar sunmaz hayatıma. Eğer sen olmazsan iyi ki demenin bir anlamı olmaz hayatımda. Canım karım, canım eşim doğum günün kutlu olsun.

Abiye Doğum Günü Mesajları Uzun, Kısa, Duygusal

Abi demek baba yarısı demektir. Abi demek zor anlarında sığınacağın güvenli bir liman demektir. Abimizi doğum gününde anlamlı bir söz, ufacık bir hediye ve doğum günü kutlama mesajı ile mutlu edebiliriz. Aşağıdaki abiye doğum günü mesajları yazımıza bakmanızı öneririm.

İnsanın arkasında ulu bir çınar gibi bir abisinin olması, her zaman hayata güçlü bakmasını sağlar .İyi ki varsın canım abim nice yaşlara.
Küçüktük birlikte büyüdük, yeri geldi seninle güldük, yeri geldi ağladık, yeri geldi kavga ettik… Ama sen hep yanımdaydın, yüreğimdeydin biricik abim. Doğum günün kutlu olsun.
Sadece benden önce doğman abim yapmıyor seni. Su koymaktan başka işe de yarar küçük kardeşler. Bir de abilerini canı gibi severler ve doğum günlerini hiç unutmazlar. Mutlu yıllar abicim.
Abilerin en yakışıklısı, abilerin en delikanlısı, doğum gününü kutu olsun. Nice nice uzun mutlu senelere.
Bazen yıllara inat zaman geçtikçe insanlar daha yakışıklı, daha karizmatik olurmuş. Tıpkı senin gibi canım abim. Doğum günün kutlu olsun yakışıklı ve karizmatik abim.
Doğum gününde senin yanı başında olmak ve güzel yüzündeki tebessümü görmek isterdim. Senden uzakta da olsam sen her zaman kalbimdesin. Yeni yaşın kutlu olsun.

Ablaya Doğum Günü Mesajı Uzun, Duygusal, Anlamlı, Resimli, Kısa, 2018

Abla demek anne yarısı demektir. Bizi doyuran, giydiren, zor anlarımızda yanımızda olan arkadaşımız, sırdaşımız demektir. Ablamızın doğum gününde ona uzun, anlamlı, duygusal doğum günü mesajı ve küçük şirin bir hediye ile o günün prensesi yapabilirsiniz. Ablaya doğum günü mesajları tam size göre…

Abla kelimesinden daha güzel bir kelime var mı? Cümleleri süsleyebilen. Ablaya söylenecek o kadar güzel söz varken ben sadece seni ne kadar çok sevdiğimi söylemek istedim canım ablam. Nice yaşlara…
Bizleri kardeş yapan anne-babamızın aynı olması değil… Bizleri kardeş yapan kalplerimizin ortak olmasıdır, canım ABLAM. Yeni yaşının hayatına tüm güzellikleri getirmesi dileğimle.
Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin. İyi ki varsın ve iyi ki doğdun ablacım!

Farklı Dillerde Doğum Günü Mesajı

Dünyanın global bir köy olduğu şu günlerde farklı dillerde doğum günü mesajları bulmak da artık çok kolay. Tek yapmanız gereken google çeviri aracına Türkçe’sinin yazmak. Biz birkaç farklı dilde doğum günü mesajını sizin için yazdık.
Azerice: Ad günün mübarek
Fransızca: Joyeux anniversaire
Korece: Saengil chukha hamnida
Rusça: S dnem rozhdeniya
Osmanlıca: Sene-i tevellüdünüz ferruh ola.
İngilizce: Happy Birthday.
If there are distances between us, it can not end the love between us. Happy Birthday. (Aramızda mesafeler de olsa bu birbirimize olan sevgiyi bitiremez. Doğum günün kutlu olsun.)
Bize destek olmak için Doğum Günü Mesajları  yazımızı sosyal medyada paylaşmayı ve bizi FacebookTwitterİnstagram‘dan takip etmeyi unutmayın.
Siz de en sevdiğiniz Doğum Günü Mesajları ve sözlerini yorumlar kısmına ekleyin, paylaşalım.







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun