Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz.

Kardeşe doğum günü mesajı ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var. Kardeş: aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır.
Her insan yanında bir sırdaş, ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister.
Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değişir. İlgi odağı bir anda o olur. Sen artık abi ya da abla olmuşsundur. Onu sen de çok seversin, bazen kıskanırsın, bunlar hayatın doğal akışında olabilir. Ama onu çok seversin bazen canından çok… Kardeşe doğum günü mesajı yazımız ile ona olan duyguları ifade edebileceğiniz anlamlı, duygusal birçok kardeşe doğum günü mesajı ve kardeşe doğum günü sözü bulabilirsiniz.
Sitemizde ayrıca erkek kardeşe doğum günü mesajı ile kız kardeşe doğum günü mesajı bulabileceğiniz özenle hazırlanmış doğum günü mesajları ve sözleri bulunmaktadır. Sizin için özenle hazırlanmış kardeşe doğum günü mesajı ve sözleri umarım hoşunuza gider.

Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Seni her zaman düşünen biri olduğunu bilmeni isterim canım kardeşim. Bu mutluluğun ömür boyu sürsün. İyi ki doğdun biricik kardeşim. Nice mutlu senelere…
Hayta ne verirsen hayat sana fazlasını verirmiş. Hayata ne verdiğimi bilmiyorum, ama bana böyle eşsiz bir aileyi, en önemlisi de senin gibi özel ve mükemmel bir kardeşi verdi. İyi ki doğdun, iyi ki benimlesin canım kardeşim.
Her insan bir yıldızdır. O yıldızların en parlak en güzeli sensin eşsiz kardeşim. Işığın hiç sönmesin bitanecik kardeşim. Nice mutlu yıllara…
Sen yoksan bu hayatın da anlamı yok; varlığın varlığım, niyetin niyetimdir, yanımdasın ya bundan ötesi boş. Nice yaşlarını birlikte geçirmemiz dileğiyle. Doğum günün kutlu olsun can yoldaşım.
Doğduğunda güneş gibi etrafına aydınlık saçarak girdin hayatımıza. İnşallah o ışığın hayatımızdan hiç eksik olmaz. Doğum günün kutlu ve mutlu olsun kardeşim.
Ben hayatta iki şeye önem veririm biri özgürlüğüm diğeri sen… Özgürlüğüm için canımdan, senin için özgürlüğümden vazgeçebilirim. Doğum günün kutlu olsun biricik kardeşim.
Hayat kitabının 365 sayfalık yeni bir öyküsü daha başlıyor senin için canım kardeşim. Kitabının her sayfasında tüm güzellikler senin olsun. Doğum günün kutlu olsun can yoldaşım.
Canım kardeşim umarım yeni yaşında mutlulukların en iyisini yaşar, başarı merdivenlerini rahatlıkla çıkarsın. Yüzünden gülümseme hiç eksik olmaz ve mutluluğunu hiç yitirmezsin. Doğum günün kutlu olsun.
Çokça sevgi, biraz zaman, biraz şans, bir parça sevgi, sabır, özgüven ve başarıyı da eklersek malzemelere, hepsini karıştırıp tüm dileklerinin gerçekleştiği bir hayat pastası yapabiliriz. Mutlu yıllar biricik kardeşim.
Her gelen baharla çiçeklerin en güzel başlangıçları müjdelemesi gibi yeni yaşında da tüm güzelliklerin seninle olması dileklerimle… Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.

Uzaktaki Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Sen nefes aldığım her an benim için özel birisin, unutma bunu sevgili kardeşim. Doğum günün kutlu olsun.
Mesafelerin ne önemi var. Yılların ve yolların ne önemi var. Sen varsın ya hayatımızda canım kardeşim, doğum günün kutlu olsun.
Senden ayrı olsam da rüzgârları iyi dinle, sana olan sevgimi onlara fısıldadım. Doğum günün tüm güzellikleri sana susun kardeşim.
Bugün yanında olamasam da unutmadım. Doğum günün kutlu olsun, tüm güzellikler ve mutluluklar seni bulsun! Nice yeni yaşlara canım kardeşim.
İnsanın sevdikleri yıldızlara benzer, onlar bazen göremezsin ama orada olduğunu bilirsin. Ben de senin için hep yanında olacağım kardeşim. Nice yeni yaşlara, iyi ki doğdun kardeşim!
Yanında olamadığım için bugün içim biraz buruk… Belki yanında değilim ama şunu bil ki tüm kalbimle senin dünyaya gelişini, bugünü seninle beraber kutluyorum. Yakında görüşmek üzere, Nice yaşlara canım kardeşim.
Eğer bugün yanında olsaydım sana sıkıca sarılır, yanağına kocaman bir öpücük kondurur ve gözlerindeki ışıltının hiç bitmemesini dilerdim. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Bugün dalgalar bir başka vuruyor sahile, bugün yıldızlar bir başka parlıyor sonsuz mavide…  Bende ise bitmez bir huzur ve sevgi var bu saatlerde. Doğum günün kutlu olsun bitanecik kardeşim.
Bugün çok kişiden doğum günü mesajı alacaksın… Bu aldıklarının arasında en özeli olacak çünkü tamamen sevgi ile yazılmış bir mesaj, Allaha binlerce kez şükürler olsun ki seni ve bizi birbirimize yazmış. İyi ki varsın, iyi ki doğdun bitanecik kardeşim.
Acı ve hüzün hayatından olabildiğince uzak, mutluluk şah damarın kadar yakın, umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olduğu bir doğum günü geçirmen dileğimle kardeşim.
Sensizlik umutsuzluk kadar zor, sensizlik yağmura yazı yazmak kadar zor… Sen ciğerlerimdeki nefes kadar değerli, canım kadar önemlisin. İyi ki doğdun bitanecik kardeşim.

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa ve Öz

Her yeni yaşınla birlikte hayatının ışığı da artar. Pastandaki mumlar arttıkça yaşamın daha çok aydınlanacaktır. Yeni ışığın kutlu olsun hayat arkadaşım…
Sen benim yaşama sebebim, mutluluğum, hayatımın en güzel varlığısın. Kısacası her şeyimsin biricik kardeşim. Doğum günün kutlu olsun.
O kadar mutlu ol ki kardeşim gülücüklerin değerini bilmeyenlere sadaka olsun. Doğum günün kutlu olsun canım.
Yeni yaşın önce sağlık sonra mutluk ve neşe getirmesi dileğimle, doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Bir dilek gönderdim umudun olsun, bir gülüş gönderdim sevincin olsun. Doğum günün kutlu olsun can arkadaşım.
Yüzündeki gülücüklerin hiç bitmeyeceği, umutların mutlulukla artacağı, sağlıklı ve huzur dolu bir yıl geçirmen dileğiyle. Nice mutlu yaşlara bitanecik kardeşim.
Bugün dilediğin tüm güzelliklerin gerçek olması dileğimle… Nice mutlu yıllara, doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Yeni yaşında; yüzündeki gülücükler hiç solmasın, gönlünde sevgi tohumları yeşersin. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Gülmek sana ne kadar yakışıyor bir bilsen… Bir gün ağlarsan da o da mutluluktan olsun. Mutlu yıllar biricik kardeşim.
Sevilmeyi hak eden yüreğinle hayatımıza iyi ki geldin, hoş geldin. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Getirdiği mutluluğun tüm kötülükleri unutturacağı, başarıların tüm başarısızlıkları yok edeceği bir yıl olsun. Doğum günün kutlu olsun canım kardeşim.
Canım kardeşim sen benim için her gün her saat her an özelsin. Doğum günün kutlu olsun. İyi ki varsın hayatımızda…
Bugün, doğum günü pastanın etrafında sevdiklerin, yüreğinde umutların ve hayallerin olsun. Doğum günün kutlu olsun biricik kardeşim.
Bugün beni yanında göremesen de bil ki her an yanındayım. Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Birlikte daha nice yaşlara…
Yeni yaşında, mutlulukların en güzelini yaşar ve sevgilerin en güzelini tadarsın inşallah. Nice mutlu yaşlara canım kardeşim.
Her yıl bir adım daha yaşlanıyorsak olsak da, bu günü yaşımıza inat çocukça yaşayalım. Doğum günün kutlu olsun kardeşim.

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Uzun

Yeni girdiğin yaşında ümitlerin hiçbir zaman tükenmesin ve tüm hayallerine kavuşman dileğimle… Hayatın gülüşün gibi huzur verici, umut dolu ve mutlulukların sonsuz olsun. Doğum günün mutlu ve neşe ile dolsun. İyi ki doğdun canım kardeşim.
Yeni yaşında da hep olduğun gibi sevgi dolu ve neşeli kal. Hayatının geri kalanı su gibi berrak olsun. Doğum gününde tuttuğun tüm iyi dilekler gerçek olsun. Doğum günün kutlu olsun bitanecik kardeşim.
Hayatından bir yıl daha geride kaldı. Ama sakın üzülme zaman çabuk geçiyor diye, şunu aklından çıkarma her yaşın ayrı bir güzelliği var. Doğum günün kutlu olsun biricik kardeşim.
Yüce Mevla’nın sana gönderdiği koruyucu meleklerin kanatları o kadar büyük olsun ki, en zor anında bile sana kimse zarar veremesin. Seni hiç kimse üzmesin, İyi ki doğdun canım kardeşim.
Güller hep senin için açsın ama dikenleri ellerine hiç batmasın. Bütün sevgiler seni bulsun ama kalbini hiç acıtmasın. Mutluluk hep yüreğine dolsun ama beni unutturmasın. Doğum günün kutlu olsun bitanecik kardeşim.
Yorumlar kısmına sizlerden de kardeşe doğum günü mesajı ve sözleri bekliyoruz. 

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun