Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Özel ve Güzel Sevgiliye Aşk Mesajları Uzun Kısa

Sevgiliye En Güzel Aşk Mesajları hareketli bir şeyler istiyorsanız yapmanız gereken sitemizdeki kısa ve uzun aşk mesajlarını sevgiliye göndermeniz bunu yapmak çok kolay ve basit sayfamızda sorf yaparak en iddalı aşk resimleri hangisi bana göre bu diyorsanız hiç durayın hemen kopyalayıp sevgilinize kısa ve uzun aşk fotoğraflarını aşk mesajları aşk - kartları gönderbilirsiniz. Aşk emektir şk diğergamlıkır aşk berekettir. şuan hayat çok kısa sevgilinizle olan vakitlerinizi iyi geçirin  ona ilgnizi gösterin unutmayın sevmek emektir emeklerinizin karşılığını onu kaybetmeden alacaksınız. bizi seçmiş olduğunuz için çok tşk ediyoruz.

Sevgiliye Uzun Mesajlar

Seni sevmek gül bahçesinden güzel bir gül sevmeye benzer. Her haliyle güzel ve bir o kadar da ulaşılmaz…
Sonbaharda dökülen yapraklar gibi dökülür sevdam gün gün. Kalbim sana kırılır her geçen gün.
“Seviyorum!” derken kalbim titriyor. Yanında her şey yalan. Bir sen gerçek geliyorsun. Gözleim senden başkasını asla görmüyor sevgilim.
Sana baktığımda kalbimin atışı gibi, günlerimde hep sen varsın sevgilim… Günaydınlar olsun sana.
Sen geleceğimizin mutluluğu, mazilerimizin unutulmaz insanı olarak kalacaksın sevgilim, seninle ben ayrılmaz bir bütünüz.
Hadi gel, tut ellerimi! Benimle yan, tutuşalım birlikte. Benimle meydan oku her çaresizliğe. Benimle uyu, benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara…
Sen başıma gelen en tatlı belasın. Bundan sonraki senelerini benimle geçirmen dileğiyle… Sen’li Ben’li senelere sevgilim… Seni çok seviyorum.
Saçların rüzgâr gibi, gözlerin elmas gibi, dudakların gül kırmızısı… İşte bu benim hayatımın biriciği. Seviyorum seni.
Sen, bir cümleye sığdıramayacağım kadar kocaman duygularımın sahibi ve bir cümleyle ifade edemeyeceğim kadar özel birisin.
Sevgilim! Ben seni asil insanların basit sevgisiyle değil, basit insanların asil sevgisiyle seviyorum.
Sevgilim! Seni günde bir kez düşünüyorum. O da 24 saatimi alıyor.

İçimi bir bilsen… İçimde koca bir dünya taşıyorum!.. Benim dünyam paylaşılabilir, bu dünyayı seninle paylaşabilirim! Benim olmanı, elimden tutmanı, sana sarılıp uyumayı diliyorum. Seni kocaman seviyorum.
Sessizliğin müziğinde sana bakmak istiyorum. Gözlerimi kamaştırıyorsun. Her gün yeniden aşık oluyorum sana. O kadar güzelsin ki, konuşsam kelimeler kıskanacak seni. O yüzden fısıldıyorum.
Ben sana âşık oldum bir tanem. Ben seni öyle sevdim gül tanem. Ben senin bana sevgiyle bakan gözlerine vuruldum. Adını duyduğumda kalbim hızla atmaya, gözlerim seni aramaya başlar sevgilim.
Canımın yongası, sevdiğim! Birkaç gün çaldık ilkbahardan. Geçtik yıllardır özlediğim erguvan ışıklı kıyılardan. Aşkı sessizlik tanımlar. Gençken tersini düşünürdüm akşamla geriye dönerken dalgalar.
Hani gözler vardır, sözleri anlatır… Hani sözler vardır gözleri anlatır… Bir de aşk vardır seni anlatır…
Daha önceden yine sizler için derlemiş olduğumuz Sevgiliye Günaydın Mesajı Uzun ve Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısayazılarımıza da göz atmanızı isterim. Orada da birçok güzel mesaj sizleri bekliyor.

Aklıma koydum seni aklım almadı. Kalbime koydum seni, sana doyamadım. Arşımın aşkı yanar. Aşk sandığın kadar değil, yandığın kadar…
Elini tutup, gözlerine baktığım, “SENİ SEVİYORUM” diye haykırdığım son aşkım sen olur musun?
Ben aşkı yalnız sana yakıştığı içim çok severim. Aşk, seni sevmektir. Aşk, senin ellerini tutabilmektir. Aşk, senin adındır sevgilim!
“Kokunu özledim.” demiştin, sevgilim. Sana, ben kokan çiçekler gönderiyorum.
Seni sevmek nasıl bir şey biliyor musun? Uzaktaki güneşe dokunmak, kasırgaya meydan okumak gibi bir şey. Ya sensizlik nasıl, onu biliyor musun? Hadi beş dakika nefesini tut, anlarsın…
Seni ne zaman unutacağımı sorma, çünkü ne zaman öleceğimi bilmiyorum.
Uzak olsan da bir özlem kadar, yakınsın gönlüme bir nefes kadar, ömrüme ömür katan sevgilim, biricik sevdiğim!
Sen bilir misin, yokluğunda neler yaşadığımı, haykıramadığım hıçkırıklarımı, duygularımı, yaşayamadığım seni anlayabilir misin? Sesini her duyduğumda içimin nasıl titrediğini bilir misin sen? Söylesene… Sen hiç ben olabildin mi?

Selvi boylu, siyah saçlı ya da kara gözlü olman, güzel bir yüzünün olması seni sevmemdeki tek sebep değildi; seni düşüncelerin, konuşmandaki güzellik ve o temiz kalbin için de sevdim.
Kalbimin yanıp tutuştuğu anlarda gelip bu ateşi alevlendirerek beni söyleyeceğin anları düşünerek sevdim seni.
Hiç susma istiyorum yanımdayken. Aklından geçen her şeyi bilmek istiyorum.
Söyleyemediklerim ol. Sokul cümlelerime, sesinde can bulsun dileklerim. Başı dik yüreğinle ayaklandır damarlarımdaki donuk kanı. Kılavuzu ol gerçek sevgiyi özleyen gözlerimin…
Evet, korkuyorum seni kaybetmekten. Sana kendimi ifade edememekten korkuyorum. Uçurumun kenarında yalnız kalmaktan korkuyorum.
Sen, beni bir dağın eteğindeki gelincik kadar severken; ben, seni o dağın doruğundaki kardelen kadar özlüyorum.
Zamanın avuçlarından kurtar kendini. Gel özgürce vur kendini yüreğimin kollarına. Vur ki tutayım seni gözün karanlığında. Suskunluğunda sözün olsun yüreğim. Özlemlerin yansın, hasretlerin son bulsun…
Seni kaybetmekten ve değerini bilememekten ve Yüce Rabbime hesap verememekten korkuyorum.

Bunları beğendiyseniz dahası yazımızın devamında…

Gönlümü sana emanet bıraksam korur musun? Dilimdeki Cennet, sevdamın sonundaki “HAYATIM” olur musun? Gel, desem sana… Hiçbir şey sormadan, hiçbir şey konuşmadan, sadece gel desem… Gelir misin?
Aşk sizin kim olduğunuza bakmaz, sadece sizi seçer. Sana âşık olmak hayatıma yeni bir anlam kattı ve şu anda seni kaybetmek benim için bir seçenek değil. Sen benim yaşamak için tek sebebimsin. Ve benim sevgili meleğim, hayatım boyunca senin mutlu olduğunu görmek için elimden geleni yapacağım.
Benim için, dünyada senin kadar değerli bir hazine yok. Araştırmacılar ve kâşifler, en değerli hazineyi bulmak için tüm dünyayı dolaştılar, neyi aradıklarını gerçekten merak ediyorum, çünkü aradıklarını bulamayacakları kesin. Bebeğim, sen benimlesin ya, işte sen benim en değerli hazinemsin. Ölene kadar seni seveceğim.
Eğer sen Antik Yunan’da doğmuş olsaydın, Aşk Tanrıçası Afrodit olurdun. Eğer Eski Mısır’da doğmuş olsaydın, Cleopatra olurdun. Fakat sen bu yüzyılda doğduğuna göre, benim hayatımın kraliçesisin. Sizi seviyorum, Majesteleri.
Şubat ayından nefret ediyorum. Çünkü bana, sana sarılmak, seni öpmek ve sana seni ne kadar sevdiğimi söylemek için bir-iki gün daha az süre veriyor.
Ne olur, içinden de olsa “SENİ SEVİYORUM” desen? Fazla bir şey istemiyorum. Derinlerden gelen sesinle kulaklarım çınlasa, o, bana yeter!
Seni ilk gördüğüm gün, tanımadığım bir mutluluk girdi içime. Şimdi ise biliyorum ki bütün mutluluğum senin eserin.  Daima mutlu etmek isteyeceğimi, sonsuza kadar sevebileceğimi biliyorum seni.Her sabah yan yana uyanmak, ne yaşıyorsan, ne taşıyorsan hayattan, hepsini seninle taşımak, beraber yaşlanmak istiyorum.
Sen dünyaya bir daha gelsem seçeceğim değil, dünyadan göçsem dahi varmak istediğimsin. Hangi yol varsa senin için yürürüm ben. Kalbimin sofrasının ekmeği sensin. Sıcak dumanlar çıkar sana hasretimden. Bizi sen ben yapan ne varsa dağıttım onları. Tüm çabam varmak sana. Parmak uçlarını öpmek istiyorum. Yeryüzü dağınık fazlasıyla. Kalp yüzünde barınmak niyetim. Ellerim var sana göç eden. Bir şarkı çalıyor, içinde sen. Nereye gitsem sana dönüyorum. Unuttum dediğim her şeyde seni hatırlıyorum. İlle de sen kırıyorsun beni. Özlüyorum, küçücük bir anıda seni. Fotoğraflar kadar uzağım tenine. Yine de her günde ille de seni seviyorum işte. Dön artık hangi şehrin neresiyse yatağın, kalbimin içine bükül.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun