Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Anneye Doğum Günü Mesajı – Anneye Doğum Günü Sözleri

Dünyadaki en değerlimiz olan Annelerimize en güzel doğum günü sözleri en güzel anlamlı doğum günü mesajları ile biricik Annelerimizi musmutlu edebiliriz. Yapmamız gereken çok basit sayfamızda alt kategorimizde ki Anneye Doğum Günü Mesajları kısmından istediğinizi beğenip kısa mesaj olarak cep telefonuna gönderebilirsiniz.

Mesaj gönderim adedi tamamen ücretsiz olup sizlere en iddali Anneye Doğum Günü Sözleri portfoyumuz dan seçtiklerimizi paylaşabilirsiniz. İyi eğlenceler dileriz Saygılarımızla.

Yazımızda anneye doğum günü mesajı derlemeye çalıştık. Anne, dünyadaki herkes için en önemli kişidir. Peygamber efendimizin hadisinde olduğu gibi “Cennet Annelerin ayakları altındadır” sözü bize annenin ne kadar kıymetli olduğunu ifade eder. Kuranda da birçok ayette anneye iyilik edilmesi söylenmektedir. Ankebut suresi, 8. Ayet “Biz insana, anne-babasına iyilik yapmasını emrettik..” Lokman suresi, 14. Ayet “İnsana da anne babasına iyi davranmasını emrettik…” Ahkaf suresi, 15. Ayet, Bakara suresi, 8. Ayet, 215. Ayet vb.. Lütfen annelerimizin değerini bilelim. Anneye Doğum Günü Mesajı ve Anneye Doğum Günü Sözleri ile onu bir nebze olsun mutlu edebilirsek çok mutlu oluruz.

Anneye Doğum Günü Mesajı

Bu günde, cennetten gelen en iyi melek bu dünyada doğdu ve sonra güzel annem oldu. Sana çok müteşekkirim. Doğum Günün Kutlu olsun canım annem.
Anne, bütün sevgini kalbimde sakladım. Bu gün hepsi çiçek açmışlardı. Seni çok seviyorum anne. Mutlu yıllar.
Ne kadar uzakta olduğun önemli değil, bu özel günde kalbim hep aynı şekilde çarpıyor. Seni seviyorum anne, seni seviyorum anne.. Doğum Günün Kutlu olsun.
Anne sana şunu söylemek istiyorum. Her sene seni “Yılın en iyi annesi” ödülüne layık görüyorum. Bu hediyeye yaklaşabilen bir başka kişi tanımıyorum. Harika anneme mutlu yıllar.
Anne, senin yerine kalbime koyabileceğim hiç kimse yok. Bu dünyada en iyi anneyi bulduğum için çok şanslıyım. Senden ne kadar uzakta olduğum önemli değil her zaman bir numaralı anne olarak kalacaksın. Doğum günün kutlu olsun.
Her sabah kalktığımda Allah’a binlerce kez teşekkür ediyorum. Senin sıcaklığın, kalbin ve sevgin çok şey ifade ediyor. Beni koşulsuz seven tek kişisin. Sen her zaman benim sevgili annem kalacaksın, Doğum Günün Kutlu olsun.
Anne, sen benim sevgili meleğimsin. Bu özel gününde seni tüm kalbimle selamlıyorum. Mutlu yıllar anne.
Anne, bana olan inancından dolayı sana teşekkür etmek istiyorum. Herkes vazgeçtiğinde bana sonuna kadar destek olan tek kişisin. Doğum Günün Kutlu olsun..
Sen benim hayatımdaki en özel insansın. Kalbimin en derinlerinden seni seviyorum. Doğum Günün Kutlu olsun canım annem.
Anne, benim için bu dünyanın harika olmasının tek nedeni sensin. Sen benim için en özel prensessin. Doğum Günün Kutlu olsun..
Her sene bu günü bekliyorum. Benim için o kadar özelsin ki hayatımdaki varlığın her şeyden önemli. Mutlu Yıllar Anne.
En göz kamaştırıcı ve en harika insanın doğum gününü kutlamak istiyorum. Seni seviyorum anne.
Canım annem, kalbime ektiğin bütün sevgi tohumlarının hepsi bugün çiçek açtı. Doğum gününü kutlu olsun canım ANNEM.

Anneye Doğum Günü Sözleri

Kalbinin kapılarını aç benim tüm öpücüklerimi ve sevgimle içini doldur. Seni çok seviyorum anne. Doğum günün kutlu olsun.
Sen hayatımın her anında bana ilham kaynağı oldun. Sensiz ben kaybolmuştum. Seni çok seviyorum anne. Doğum Günün Kutlu olsun.
Bu doğum günü mesajını dünyadaki en iyi, olağanüstü ve anlayışlı annesine gönderiyorum. Seni seviyorum anne.
Hayatımda daha iyi bir kadın düşünemiyorum. Sen benim güzel annemsin ve seni çok seviyorum. Doğum Günün Kutlu olsun anne.
Dünyadaki en mutlu insan olmamın sebebisin ve bu mutluluğun senden kaynaklandığını çok iyi biliyorum. Sen her mutluluğu hak ediyorsun canım annem. Mutlu Yıllar.
Şimdi büyümüş olsam bile yine de her şeyi tekrar yapmak için senin sıcacık kucağına ihtiyacım var. Sıcacık kalbimle mutlu yıllar diliyorum. Canım annem.
Sen sadece benim annem değilsin. Sen benim en iyi öğretmenim, arkadaşım ve rehberimsin. Bana mükemmel olmak için her şeyi verdin. Doğum Günün Kutlu olsun canım Annem.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun