Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Sevgiliye Aşk Dolu Sözler, Güzel Aşk Dolu Mesajlar

Aşkın saati aşkın en heyecanlı vakti genellikle bu saatlerde geceleri başlar, sevgilinizi bu saatte en tatlı aşk dolu sözlerle uykusundan uyandırmaya hazırmısın o zaman ne duruyorsun sayfamızdan en iddaalı güzel aşk sözlerini hemen sevgiline gönderebilirsin.

Sevgiliye Aşk Dolu Sözler

“Sende gördüğümü görecekler diye ödüm kopuyor.” Özdemir Asaf
Kimseye sana baktığım gibi bakamam. Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmem. Ve bir daha hiç kimseyi de böyle sevemem…
“Aşk nedir?” dediler. Anlatamadım seni. Lütfen kızma, darılma… Eğer seni başkalarına anlatsaydım, onlara ait olmuş olacaktın. Diyecektim ki aşk bakışlarında boğulacakmışım gibi hissettiğim gözleriydi… Diyecektim ki aşk adımı onun ağzından duymamdı. Diyecektim ki aşk onun yanında huzur bulmamdı…
Benim kalabalığım da sen, yalnızlığım da sensin…
Büyük bir suç işleyip, yüreğine teslim olsam, ömür boyu beni yüreğine mahkum eder misin?
Belki aramızdaki cümlelerde öznemiz hep gizliydi. Ama yüklemimiz hep belli… “Seni deliller gibi seviyorum.”
Hiç bitmeyecek, hep özlenen Şiir gibiydin… Ben sana hissettiklerimi hiç yazamadım. Yazsam… Başkaları okuyacak sana aşık olacak diye korktum.
Aşk dediğin belki yüreğini hep acıtır. Sanma sana olan hislerim üç-beş günlük… Ben burada her gün seni beklerim. Gel, beni gül yüzünden mahrum etme n’olur. Bu hayat zaten sen yoksan zehrolur. Duy beni duy ne olur, dön bana n’olur.
Sana ihtiyacım var. Ey ay yüzlü yar. Kalbimin sahibi, aklımın hâkimi… Sen ki nefes gibi vazgeçilmezimsin. Sen ki hayat gibi tarif edilmezimsin.  Hayat seni bana, beni sana yazmış. Belki aşka ermek için yaşadıklarımız şartmış…
“Sorma bana ne kadar seviyorsun diye! O kadar işte! Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin…”  Nazım Hikmet
Ve Sen Geldin: Ömrüm Senindir.
Dünyanın taa ucunda da olsan yine seni seveceğim.  Yine seni seveceğim, Aramızdaki mesafeler ve engellere inat haykıracağım tüm dünyaya “İLLE DE O DİYECEĞİM”. Belki insanlar deli diyecek. Yaptıklarımı gördüğünde. Aldırmayacağım hiç birine. Yine seni deliler gibi seveceğim…

Aşk Dolu Etkileyici Sözler
“Öylesine güzel, seviyorum ki seni. Öylesine saf… Öylesine temiz… Öylesine derin… Ve öylesine değil…” Özdemir Asaf
Nereye baksam SEN…
Rahman’a teslim olup, her çay yudumlayışımda, umuduma umut katarak… Bir yağmuru seyretmeyi sevdim. Bir de ‘beklemeyi’ seni…
“Ne kötüdür insanın aklıyla yüreği arasında çaresiz kalması. Ne kötüdür an kadar yakın, bir asır kadar uzak olması. Ve bilir misin? Ne acıdır insanın bildiğini anlatamaması… “Ben” deyip susması, “Sen” deyip ağlamaklı kalması…” N.Hikmet RAN
Sevdiğinin tenine, yüzüne, gözlerine değil; Güzel ahlâkına, imanına, iffetine âşık olasın…
Aramızdaki aşk diyorsun, aşkı da kaldır sevgilim. Sadece sen ve ben kalalım bir ömür boyu…
Seninle aramızdaki sevgi ateş gibi olmalı aşk dolu… Yandıkça yanmalı, yaktıkça yakmalı…
Şayet aşkın tohumu düşmüşse gönlüne, suyunu esirgeme aşkın… Hakkını yeme, pişman olursun ömrünce…” Behçet Necatigil.
“Bendeki seni fark etsen, belki de kendine aşık olurdun.” Kahraman Tazeoğlu
Bir seni çok sevdim. Senin sesine aşık oldum, yüzüne aşık oldum, gözlerine aşık oldum, saçlarına aşık oldum. Ama en önemlisi sende bulduğum, huzura aşık oldum.
Ben sana deliler gibi aşık oluyorum, korkuyorum.
“Seni Seviyorum” derken hiç yalan söylemedim, yalan söylerken de hiç “Seni Seviyorum” demedim.
“İlla birini seveceksen, Dışını değil içini seveceksin, Gördüğünü herkes sever ama sen asıl görmediklerini seveceksin, Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet, Tene değil cana değeceksin…” Hz. Mevlana
Belki dünya üzerinde sıradan birisin ama benim için dünyalara değersin…
Etme beni sensizliğe mahkûm…

Sevgiliye Anlam Dolu Aşk Sözleri

“Ve sen sonunda bir gün çıkar gelirsin diye, Çok şeyin adı küçük yazıldı.” Cemal Süreya
Yine sensiz bir gün başlıyor yüreğimde. Yine uykusuz girdim bugüne, ne olur mahkum etme beni sensizliğe.
Sen güldün. Ben bir yudum daha içtim çaydan… Yoksa nasıl açıklardım içimde ki bu sıcaklığı…
Karadeniz gibi olmalı aşk, arkana baktın mı yemyeşil bir huzur, önüne baktın mı masmavi umutlar..
“Kal dersen, dağlarca severim seni, bir deniz olurum ayaklarında. Aşk bu, özleyiş bu, hiç belli olmaz, Kalbim duruverir dudaklarında.” Ümit Yaşar Oğuzcan
Yazdığım aşk şiirinin kahramanı… Seni böyle delicesine severken, gözlerim gözlerine değmişken… Seni seviyorum diye haykırdığım, benim ilk ve son AŞKIM olur musun?
Seni neden mi? Bu kadar çok seviyorum. Yaşamın içinde kaybolmuş beni, yeniden hayata döndürdüğün için seni çok ama çok  seviyorum bir tanem.
“Korkma bana âşık olmaktan ya da çekip gitmekten. Çünkü kalbimdeki hiçbir cesedi sahipsiz bırakmadım ben.”  Nazım Hikmet
“Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen? Sahi nedir sevmek? Bir muma ateş olmak mı, yoksa yanan ateşe dokunmak mı?” Şems-i Tebrizi
O kadar güzelsin ki sendeki güzelliği başkaları da görecek diye ödüm kopuyor.
Öyle çok yanar ki canın, dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın; oysa sadece sevmişsindir.
Sadece sana ihtiyacım var. Senin huzur veren iklimine…
Sen benim deliler gibi aşık olduğum kadınımsın…

Güzel Aşk Dolu Sözler

“Bir insan bir insanı bir şey görür, bu hayattır. Bir insan bir insanı birçok şey görür, bu sevgidir. Bir insan bir insanı her şey görür, bu aşktır.” Özdemir Asaf
Sen gecemi gündüze çeviren ay, aldığım nefes ve içimi yakan ateşsin…
Seni sen olduğun için seviyorum. Seni değiştirmeden, sana sahiplenmeden… Geçmişinle, geleceğinle, korkularınla, gel-gitlerinle, hayallerinle, hüznünle, coşkunla seni seviyorum… İçinde onlarca kadın yaşar bilirim hepsi bende emanet.
Sensiz Bir Gün Başlıyor. Sensiz bir gün başlıyor yine. Güneşin doğup ta aydınlatamadığı ülkemde… Umudun esir düştüğü, gözyaşının yağmur olduğu bir gün daha…
Sokak lambası sessizliğiyle aşığım ben sana… Kimi zaman parlayıp, kimi zaman sönen…
Asla sevmediğim birine seni seviyorum demedim. Ya da asla birini severken karşılığını beklemedim. Dostluğuma değer biçmedim, sevgime ise hiçbir zaman sınır çizmedim. Sevdiysem sonuna kadar gittim, bitirdiysem öldürse de hasreti geriye dönmedim. Bazen çok kırıldım, bazen belki de kırdım. Ama sana hiç yalan söylemedim.
Aşkın belki sahtesi olur ama sevmenin taklidi olmaz…
Ya ben deliriyorum. Ya ben çok özlüyorum. Ya da özlenen çok özel…
Gözlerine bakmak saatlerce süren aşk dolu bir filmi seyretmek gibi. Sevgiliye aşk dolu sözler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun