Ana içeriğe atla

Mavinehir ile Sohbet Etmek Bu Kadar Güzel Olmamıştı

Merhabalar arkadaşlar  Sohbet  dedim Google'a araştırma yapayım dedim birden karşıma Chat çıkmasınmı çok ama çok merak etmedim ilk önce ama girmedim buraya işim bitti bilgisayar başında kapattım bilgisayarı bir kaç gün girmedim internete ama aklımda hep mavinehir.org sohbet sitesinin banneri çıkmadı bir an olsun beynimde, derken bir kaç gün geçmişti ki aklıma tekrar o soru işareti gelince yeter artık sitem ettim kendime! ve bir yakın yerde internet cafe bakmaya gittim bu defa Google da sorf yaparken bu defa farklı değişiklik yine olmuştu karşıma  islami sohbet çıkmıştı bu defa artık dayanamadım ve ne olucaksa olsun dedim korkmamn yana fayda veya hayır yok diyerekten siteye giriş yaptım sohbet ağa bağlandım hiç tanımadığım insanlar seviyeli sohbet etmekteler birbirleriyle ilgi alakalılar hızlı hızlıca sohbetler edip geçiştiriyorlar ben öylece tv seyreder gibi onları seyrediyordum ama keyifli geldi bana hiç bir şey yazmadan sadece odadaki arkadaşların muhabbetlerini seyrediyordum v

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı ve Mesajları Uzun, En Güzel, Romatik

Herkeze merhabalar Sevgiliye Doğum Günü Mesajı ve mesajlarını bizim sitemiz de bulabilirsiniz. Tamamen özgün olarak mesajlarımız siz kıymetli misafirlerimize özenle seçilerek sayfamıza yayımlamış bulunmaktayız. Size en uygun olan mesaj hangisi olursa olsun sayfamızda aldığınız mesajların hakkını verebilmek için lütfen sayfamıza yorum gönderiniz unutmayın biz sizlere daha iyi imkanı sunabilmemiz için siz kadim dostlarımızın sayfamıza destek olabilmesi için yorum yapması gerekiyor ilgiyle okuduğunuz için teşekkür ediyorum Saygılarımla.
Sevgiliye Doğum Günü Mesajı ve Mesajlarına ulaşabilirsiniz. Size tavsiyem tüm mesajlara bakmadan karar vermeyin. Aşk Sözlerive Sevgililye Güzel Sözler yazımıza da bakmayı unutmayın.
  1. Doğum Günü Mesajları Sevgiliye Uzun
  2. Güzel Doğum Günü Mesajları Sevgiliye
  3. Sevgiliye Anlamlı Doğum Günü Mesajları
  4. Sevgiliye Doğum Günü Mesajları Resimli kısmını yazı içine dağılmış olarak bulabilirsiniz.

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı

Bu dünyadaki en harika olaylardan birisi muhtemelen aşktır. Gerçekten de hayatta öğrenebileceğiniz en büyük olay sevmek ve sevilmektir. Ona olan sevginizin derinliğini ifade edecek kelimeleri tam olarak bulamak çok zordur. Sizin için hazırladığımız ve hiçbir yerde bulamayacağınız Sevgiliye Doğum Günü Mesajı tam size göre diye düşünüyorum.

Bir sevgiliye ve kız arkadaşa mutlu yıllar dilerken onun sizin için ne kadar özle olduğunu anlamasını sağlar. Daha ne duruyorsunuz sizin için hazırladığımız Sevgiliye Doğum Günü Mesajı ve sözlerinden istediğinizi seçip SMS, Facebook, WhatsApp, İnstagram ya da Twitter gibi sosyal paylaşım alanlarından gönderebilirsiniz.

Sevgiliye Doğum Günü Mesajı Uzun

Başkalarına verebileceğimiz en güzel hediye koşulsuz sevgi ve her haliyle onu kabul edebilmektir. Ben de bu özel günde sana tüm sevgimi gönderiyorum aşkım. Hayatımın parçası olduğun için çok mutluyum. Mutlu yıllar!

Milyonlarca ‘Seni Seviyorum.’ Binlerce ‘Sen olmasan ben ne yapardım.’ Yüzlerce ‘mutluluk’ ve bir tek ‘SEN’. Allah’tan tek dileğim son nefesime kadar senden beni ayırmasın… Ömrünün en güzel yıllarını benimle geçirmen dileğiyle iyi doğmuşsun sevgilim.
Gözlerimsin, gülüşlerimsin, kalp atışımsın… Dualarımdaki meleksin. Ve sen benim hayat ışığımsın. Bugün sen doğdun çünkü kaderimsin! Bugün sen doğdun çünkü nefesimsin! Bugün sen doğdun çünkü sen yalnız benimsin! İyi ki Doğdun biriciğim!

Bu doğum günü, güneş etrafındaki başka bir 365 günlük yolculuğun ilk günüydü. İyi yolculuklar tatlım! Allah’tan tek dileğim; bu yolculukta bizi hiç ayırmasın. Belki bugün yanında değilim ama bil ki kalbimin en derin yerinde bugünü seninle kutluyorum. Nice yaşlara.

Mutlu yıllar aşkım, hayatım, sevgilim, en yakın arkadaşım, kahkahalarım, ruhum, benim tek ve tek gerçeğim. Sen ruhuma cemre diye damlamadıktan sonra ben bu bedende neyleyim… Aşk da sen, hasret de sen, ben de sen. Nice yeni yaşlara güzel melek…

Her zaman seni hayal ediyorum. Sen hayatıma mutluluk, huzur katıyorsun. Sen benim kalp atışımsın. Sen benim meleğimsin ve yaşamıma ışıksın… Doğum günün kutlu olsun canım.

Hayatımda ne acı, ne fırtına, ne boran, ne tufan… Umurumda değil… Çünkü sen varsın hayatımda biriciğim. İyi ki doğmuşsun aşkım, iyi ki benim olmuşsun, iyi ki sevmişim seni.

Sadece kainattaki en özel insanların doğum günlerini kutlarım. Sen de benim en özel sevdiğimsin. Sen ol da; ister yar ol, ister yara; lütfun da başım üstüne, kahrın da.

Sevdiğim bitanem, her gün gülümsememin nedeni sensin. Bizim aşk ateşimiz hiçbir zaman sönmeyecek ve harika bir doğum günü geçirmen için parlak aşk ışığımızı sana getirebilirim. Seni ve doğum gününü seviyorum.

Dünyada sadece bir kişi olabilirsin. Ama benim için sen dünyasın. Çünkü sen benim hayatımın armağanısın. Senin bu doğum günün de ben de sana sevgimi armağan ediyorum. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Sevgiliye En Güzel Doğum Günü Sözleri
Bana mutluluk veren aşk değil, ama bana mutluluk veren SENİNLE AŞK. Doğum günün kutlu olsun.
Sevdiğim hayatta sana bir şey verebilseydim benim gözlerimle kendini görebilmeni isterdim. Bu şekilde benim için ne kadar çok şey ifade ettiğini anlardın. Doğum günün kutlu olsun canım.

Mumlar yanar ve en sevdiğimiz şarkı çalmaya başlar. Seni kollarımda tutacağım böylece dans ederken kulağına “Seni Seviyorum Canım” sözlerini fısıldayacağım. Mutlu yıllar!

Gözlerimiz ilk kez karşı karşıya geldiğinde, benim için senin tek olduğunu senin için de benim biricik olduğumu anladım. Her geçen gün sana olan sevgim derinleşiyor. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Mucizeler inanır mısın? Ben inanıyorum…  Seni bulduğum zaman ben mucizeyi yaşadım. Seni seviyorum bebeğim. Doğum günün kutlu olsun!

Seni her gün çok, daha çok seviyorum. Seninle olduğumda ne kadar mutlu olduğumu hayal bile edemezsin. Doğum günün kutlu olsun!

Benden “AŞK”ı anlatmamı isterlerse, cevabım hep “SEN” olur. Seni çok seviyorum. Doğum günün kutlu olsun canım.

Şans her zaman benim yanımdaydı. Ama seni bulduğum gün asla şanslı olmadım. Senin gibi birine sahip olmak beni HAYATTAKİ EN ŞANSLI İNSAN gibi hissettirdi. Seni çok seviyorum. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Mutlu yıllar hayat ışığım. Kesinlikle hayatımı binlerce güneş varmış gibi aydınlatıyorsun. Seni seviyorum. Mutlu yıllar!

Aşkım, ilk görüşte sana âşık oldum ve o günden beri her gün sana âşık oldum. Doğum günün kutlu olsun!

Aşkım, hiçbir şey bana yüzündeki o sevimli gülümsemeyi görmekten daha fazla mutluluk veremez. Seni çok seviyorum. Mutlu Yıllar!

Sevgiliye Anlamlı Doğum Günü Mesajları


Hayatımın en güzel yanı, onu senin gibi özel biriyle paylaşmaktır. Seni seviyorum tatlım. Doğum günün kutlu olsun.

Birkaç yıl sonra nerede olacağımız önemli değil, önemli olan şey aşkımın her zaman benimle olacak olmasıdır. Mutlu Yıllar sevgilim.

Seni seviyorum demek belki de birkaç saniye alacak ama seni ne kadar sevdiğimi göstermek bir ömür boyu sürecek. Doğum günün kutlu olsun sevgilim.

Bugün doğum günün olabilir ama benim için her gün senin doğum günün. Doğum günün kutlu olsun aşkım. Seni çok seviyorum.
Seni sevmek gerçekten bir ayrıcalık, senin tarafından sevilmek bir nimet ve seninle olmak imkânsız bir dileğin gerçekleşmesi. Seni seviyorum bebeğim. Doğum günün kutlu olsun.

Sadece hayatımda olduğun için minnettar olduğumu ifade etmek istiyorum. Mutlu yıllar sevgilim ve hep benimle olduğun için teşekkürler. Seni çok seviyorum.

Evrenin küçük bir parçasını alıp, doğum günün için mütevazı bir hediye olarak sana sunmak isterdim. Doğum günün kutlu olsun aşkım.

Sevgilim, güzelliğin ve aşkın beni büyüledi. Asla seni düşünmeden geçen bir günüm yok. Seni seviyorum ve harika bir doğum günü geçirmeni istiyorum.

Ayrı olduğumuz zaman bile beraberiz. Sen sürekli benim aklımda ve yüreğimdesin. Hiçbir güç bizim aramıza giremez. Bugün ve her zaman senin ışığın yolumu aydınlatacak. Mutlu yıllar gün ışığım.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kardeşe Doğum Günü Mesajı Kısa, Uzun, Uzaktaki Kardeşe

Merhabalar bir yazımız ile siz kadim dostlarımız ile buluşmanın keyfini yaşamaktayız bu yazımızda Kardeşlere özel mesajlarımız bulunmaktadır karder neydi? kardeş bir elmanın yarısı değilmiydi bugune kadar en son ne zaman uzaklarda veya yakınlarda olan kardeşlerinize kısa veya uzun kardeşliğe yakışır mesajlar gönderdiniz? bunu kendinize bir sorun cvp bulamaz iseniz hiç endişe etmeyin biz askfotograflari.blogspot.com.tr ekip olarak sizlere aşağıda sunmuş olduğumuz aradığınız özlü yüceltici ilgi duyurucu kardeşe doğum günü mesajları sunmaktayız. Herşey sizler için iyi vakitler dileriz. Kardeşe doğum günü mesajı  ile ilgili sözlere geçmeden önce, kardeş kelimesi ne anlama gelmektir ona bakmakta yarar var.  Kardeş : aynı anne babadan doğmuş ya da ebeveynlerden biri aynı olan çocukların birbirine göre adıdır. Her insan yanında bir  sırdaş , ona her anında destek olacak, acısını sevincini paylaşabileceği bir kardeşi olmasını ister. Kardeşin doğumu ile beraber hayatın akışı da değiş

Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı

Aile insanın sol yanıdır. Ailemizden kız kardeşimiz bizim için ne anlam taşıyor hiç kendinize sorduunuz oldumu hiç biz hatırlatmak istedik şapkanızı önünüze bir koyun öyle düşünün cevabını bulduysanız o zaman sayfamızda alt kısımda ki Kız Kardeşe Doğum Günü Mesajı alanlardan alıp kardeşinize doğum gününde sahip çıkım ayanlar herdaim ilgi isterler onun bu mutlu gününde yanında olmak sana bir mesaj kadar yakın Saygılar. Kardeşe Doğum Günü Mesajları Herkes bir yıldızdır. Ama o yıldızların en parlağı sensin kardeşim. O parlak ışığın hiç sönmesin canım kız kardeşim. İyi ki doğdun, mutlu yıllar. Bilmem ki hiç yalan, hep böyle yaşarım inan. Yüreğimi açtım. Sevgim hediyem olsun inan. Mutlu yıllar canım kardeşim. Sen benim en değerlimsin kardeşim. Yüreğimde her zaman meleksin. Doğum günün kutlu olsun canım benim. Beni anlayan âlim, seni anlayan şair olur canım kardeşim. En güzel dileklerimle, doğum günün kutlu olsun. Anlamasan da sana olan içimdeki sevgiyi, doğum gününde sevgi

Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları – En Güzel Resimli Günaydın Mesajı

Sevgilinize kısa anlamlı kısa günaydın mesajları  mı göndermek istiyorsunuz. O zaman tam doğru adrestesiniz tanıtım yazımızın hemen altında alt alta sıraladığımız kısa aşk günaydın mesajları bulunmaktadır dilediğini seçip sevgilinize mesaj olarak gönderebilirsiniz. Tamamen ücretsiz paylaşımlardır siz değerli kullanıcılarımıza umarız daha sonra ki paylaşımlarımızda iyi hizmetler sunarız biz askfotograflari.blogspot.com.tr Ailesi olarak teşekkür ediyoruz bizi seçtiğiniz için. Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları Sevgiliye Resimli Günaydın Mesajları  yazımız ile sevgilinize için en güzel resimli günaydın mesajı ile merhaba diyebilirsiniz. Sabahın en güzel saatlerinde sevdiğinize günaydın diyerek sevdiğinizin gönlünde bahar çiçekleri açtırmak isterseniz mutlaka. Eğer kısa yazılara yazmak istiyorsanız  Sevgiliye Günaydın Mesajı Kısa  yazımızı da bakabilirsiniz. Sevgiliye En Güzel Günaydın Mesajları   En güzel Günaydın Mesajları Gecemin koyu karanlığına aydınlık olan, yolumun